Powered By Blogger

Monday 19 September 2016

LNPT 2016; tahun kedua

Hai...

LNPT 2016, atau bermaksud laporan nilaian prestasi tahunan...bagi pekerja kerajaan macam aku ni memang wajib kena isi LNPT ni. Setahu aku untuk penilaian prestasi, kenaikan gaji dan kenaikan pangkat kalau tak silap la..

ok sekarang dah start kena isi. secara online lepas tu hantar kepada penilai pertama, kemudian akan dihantar pula kepada penilai kedua.

Aku sendiri pun masih samar-samar lagi dengan LNPT ni. sebab ni baru kali ke dua aku isi. maksudnya ni baru tahun kedua aku berkhidmat sebagai kakitangan kerajaan..huhu..

LNPT ni lebih kurang kena rekod balik semua pencapaian kerja kita sepanjang tahun. semua kegiatan yang kita lakukan termasuk la kursus, kelab, sukan, ceramah, pameran dan semua lah yang berkaitan dengan aktiviti kita.

Cuak jugak nak isi, sebab masih ada lagi perkara-perkara yang masih belum dicapai...hahahaha..teruk kan. macam mana nak dapat APC anugerah pekerja cemerlang kalau macam ni gaya nya..mimpi je la.huhu...

Sekian dulu ya...


LOVE,
Mcdaa.

No comments:

Post a Comment