Powered By Blogger

Sunday 18 September 2016

TUDUNG ARIANI; Pemberian dari Ciksu

Hai...

Saja-saja nak tayang tudung mahal...hihi. Seriously, ni tudung paling mahal pernah aku miliki. Bukan pernah aku beli ya, tapi pemberian dari ciksu aku. Haa..aku pun tak tau pemberian ni sempena dengan apa tapi tiba-tiba je mak cakap yang ciksu ada tinggalkan shawl untuk aku.
Ingat kan shawl biasa-biasa sekali tengok ambik kauuuu...suka....suka...hihi

Ya la, orang yang berkira, kedekut dan senangkatan dengannya, macam aku nih memang takkan la nak beli tudung rege beratus mak oiii..Shawl ni simple je, saiz pun agak kecik dan kain jenis bubble kalau tak silap aku laa..pun boleh cecah harga RM130...haaaaa...kau rhaseeee...hihihi. Mahalkan.



Duk office sorang-sorang lagi pulak pakai tudung Ariani tipu la kalau ko tak rasa macam nak berselfie kan...hihihi..Selesa pakai shawl ni sebab tak jarang, saiz pun ok je dengan aku dan yang paling penting antara semua tu ialah....tak payah gosok. ok memang terbaikkk...huhu.
Ok...sekian


LOVE,
Mcdaa.

No comments:

Post a Comment