Powered By Blogger

Thursday 15 September 2016

FIZOW KITCHEN BACHOK

Hai semua..
Throwback suatu ketika dahulu ya..hihi. Macam lama pulak bunyinya bila tulis suatu ketika, sebenarnya tak ada la lama sangat pun, just 2 3 bulan yang lalu je. Kami try pergi makan kat kedai ala-ala fastfood ni, FIZOW KITCHEN di Bachok. Okey..untuk pengetahuan yang ni bukan owner dia Fizo Omar pelakon hot tu ya, yang ni orang yang berlainan. Nama je serupa. Yang Fizo Omar punya restoran tu nama dio FIZO MAWAR Kitchen kalau tak silap aku.

FIZOW KITCHEN ni ok la not bad sangat. Makanan nya simple, tak banyak pilihan sangat dan harga sangat lah berpatutan.


Dia punya senarai menu boleh kira dengan jari je, tak banyak sangat pun. Tapi semua makanan western la. Hari tu aku try chicken chop, chicken grill dan meatball untuk si kecik Ammar. Masa ni Ammar buat perangai, mungkin sebab penat dan mengantuk lepas seharian duk berendam dalam kolam kot. Tunggu makanan sampai sempat la dio meroyan jap...hahhahah.
Tapi bila dapat makanan terus berhenti nangis dan fokus kat makanan dia. Kemainnn aihhh...





Seronok betul dua beranak ni menjamu selera ya..Kedai ni dibuka sebelah petang ke malam. Kedai dia memang betul-betul tepi jalan. Meja kami pun sebelah dengan jalan je, scary jugak masa makan sebab petang kereta lalu lalang agak banyak jugak. Penggunjung pun ramai, kebanyakan yang datang dalam group la. Tak rugi datang makan kat sini sebab harganya berbaloi dan service pun ok la. 



p/s: 18/12/16 FIZOW Kitchen ni dah berubah lokasi ke tempat lain ya. Sekarang kedai yang dulu dah tutup dan dah berpindah ke lokasi baru. Kedai yang baru ni lebih selesa dan selamat untuk menjamu selera. Sebab jarak kedai dan jalan raya dah tak dekat sangat. Tapi masih dalam daerah Bachok lagi..
Menu pulak tak tau dah berubah atau masih sama sebab yang kedai baru ni belum try lagi.


LOVE,
Mcdaa



1 comment: